mos

i mitt huvud just nu. Jag hade tänkt att göra denna dagen till en pluggdag. Hur har det gått? Käpprätt åt helvete! Skärpning på mig. Men jag är verkligen bara trött. Omotiverad och seg.

Men idag måste jag kolla igenom hur rapporten ska se ut och kolla lite fakta eventuellt. Sen blir det att läsa zoomorfologi också.

Igår då. Sittning på HG för att fira Sandra och Lj. Inte jättelyckad sittning kan jag väl säga. Men det vart en trevlig kväll. Den absolut bästa bartendern jobbade, dessutom är han sjukt trevlig. Haha så blir det när man har vart på sittning och stannar och det inte är så mycket folk. Kul att kunna snacka med dom som jobbar liksom. Jaja.. Var hemma strax innan 2 iaf. Benjamin var dessutom där hela tiden =D. mys var det!

Just nu är han nere på stan... och "uträttar äranden"... Gaah! panik. Vad ska jag ge honom i julklapp.

Idag är det 20 dar tills jag kan åka hem och nästan börja mitt jullov. Okej jag behöver tentaplugga men det är det enda. Jag längtar!

På måndag blir det New Moon. Och ja jag är lika töntig som många andra. Robert Pattinson är så sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0