New Moon

Så här tyckte jag om filmen:

Den är mycket bättre än den första. Detta för att det finns fler roller, en fin humor emellanåt som framför allt Jacob bjuder på eftersom det är en underbar karaktär. Visst jag gillar Edward också men han är så... bitter?
Däremot så är så klart boken såååå mycket bättre men inget annat att förvänta sig.
Sen är ju vissa saker inte helt fantastiskt rent filmtekniskt men men. Jag gillar den fortfarande. Filmen kändes inte som 2h 10 min i alla fall. Mycket kortare.
Sen är det ju inte helt fel att Taylor Lautner har en helt fantastisk kropp. Blev lite besviken på Robert Pattinsons. Fast jag ska vara ärlig. I filmen är Taylor sjukt mycket snyggare än Robert. För Robert är snyggare utanför rollen, enligt mig i alla fall..
Jaja nu ska jag sluta låta som fjorton och helt crazy, men vem gillar inte snygga, lite exotiska manskroppar?

Se filmen säger jag, men framför allt om ni ser filmen, LÄS BÖCKERNA!
Söt och snygg!

********************************************************************

Hahaha! Är det fel att han är 92a=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0