Nu håller vi tummarna

YEEEES!!!! Jag klarade Botanik 2 tentan! Inga mer livscykler, blommor och annat grönt skit. Blä för det (allt utom Kjell som är en bra föreläsare och lärare). Fast nu har vi ju Thomas och han är också fantastisk och vi har zoomorfologi inte botanik! I alla fall kontentan är att om jag bara klarat ekologin också så har jag ett fantastiskt långt jullov! =D Inte en enda omtenta kommer i så fall vara i sikte. Åh hoppas!!!!!

Nu håller solen på att gå ner och min skoldag har inte ens börjat än. känns inte fantastiskt. Men sen ska våra schnygga lakan upp och pryda Campus.

Och lillebror!!!! Sluta vela och se till att du ska med mamma och pappa hit och festar med oss! Det är en KRAV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0