Nu vänder vi på dygnet eller nått

Igår var vi nere på strandgatan två för att CC hade sin pokerkväll där. Men vi blev inte långvariga. Det var ingen höjdare alls. Vi tänkte dra till HG istället men när vi väl satt på bussen så gick luften ur oss. Var skönt att få komma hem faktiskt. Somnade i soffan och Benjamin väckte mig sen så jag kunde lägga mig i sängen.

imorse var vårt fantastiska festeri klockan 9 på Kårallen för att hjälpa CC ställa iordning inför tävlingen och kravallen ikväll. Nu är jag hemma igen. Vi har handlat lite inför veckan. Men vill sova eftersom jag ska jobba på kravallen hela natten. Vi börjar igen 20 och jobbar till 05. Sen tänkte vi basta efter det. Så hejdå den normala dygnsrytmen.

Måste plugga också! Orkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0