Seg

Jag är så seg i mitt huvud idag. Gick upp för ca 1,5h sen. Var i sägn 05.30 imorse. Kravallen igår gick bra. Ingen kaos eller liknande. Det enda var väl folk som tjafsar i barerna: Säger bara till er andra. Det är sjukt dumt och onödigt för det slutar bara med att baransvarig kallar på vakterna och så sitter ni i skiten. Vi är ju där och sliter för er skull, för att ni ska få en kul kväll. Så vi tar ingen skit medan vi jobbar. Sen var det andra problemet: sovande personer. Inträffar alltid. Inget konstigt helt enkelt. Jag gick rökvakt 3h igår totalt. eftersom de hade rökmaskin så stängdes brandlarmet i matsalen av så vi skulle ha koll på att folk inte gick i vissa dörrar, att det inte brann eller läckte ut rök till detektorer utanför dörrarna.

Anyhow. Jag är seg nu. men måste plugga lite idag. Det måste man varje dag.

Missa inte Lagschläppet för Schlaget imorgon kl 12.00 i kårallen!

Mer info på

www.schlaget.nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0