Skutt skutt

Eller ja kanske inte. Återigen så stod vi i märkesbacken imorse och delade ut flygblad. Tror folk börjar tröttna på oss =P. Blir bättre nästa vecka när vi börjar dela ut tidningarna.
Sen så har jag och Kim suttit och fixat biljetterna. Stämplat och skrivit nummer på alla. Snacka om att man blir störd av att monotont stämpla runt 700 biljetter.

Föreläsning som vanligt och nu är jag hemma. Folk börjar bli sjuka nu. Jag går ju fortfarande runt och hostar. Vad jag har vet jag inte. Men jag blir ju inte sämre i alla fall. Är bättre nu än förra veckan. Hoppas jag slipper bli sjuk i alla fall. Är fortfarande tvekis på om jag ska vaccinera mig. Jag vet att jag har lite problem med luftvägarna men jag har aldrig fått extrema andnöd. Man blir ju inte jättesugen på att vaccinera sig när man vet vad som är i vaccinet. Inget som man annars skulle rekommendera någon att ta in i kroppen.

Just nu räknar jag ner dagarna tills jag får åka hemhem. Vi ses på fredag alla där hemma! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0