Sliten...

Jag är sliten idag. Igår var riktigt kul, något spårat men kul. Vi kom till HG strax innan 18 och fick fördrink. Till bordet fick vi en öl och en flaska vin på 2 personer. Jag delade min flaska med Kalle som inte gillar vin fantastiskt mycket, tillskillnad från mig då. Innan vi hade ätit varmrätt började folk bli redigt fulla och det sjöngs, gycklade och allt om vart annat.
Vi hade dessutom rabatterat pris i baren, vilket innebar att jag fick en shot och en drink för 45 kr. Ja och en kan ni själva räkna ut hur nyktert den kvällen slutade. Var hemma till 24.. tror jag.. Somnade med alla kläder på och sminket. Vaknade igen vid 05 och gick upp för att ta hand om det. Känns alltid som man har koll när man är ute, men sen när man kommer hem blir man tokfull, när man slappnar av typ.

Just nu tycker jag mest det är jobbigt att jag inte hinner plugga ordentligt. Ska verkligen försöka lite ikväll. Sen imorrn så är det tacoröjet så då kan man ju glömma det och på fredag är det sittning. Får ta igen det hela i helgen.

Nu ska jag se om jag kan läsa lite fysiologi.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0