tillbaka "hemma"

Nu är jag tillbaka i Linköping. Det gör ont i mig. Jag har nära till tårarna. F-n vad jag mår bra hemhemma, i stallet med mina föräldrar. Just nu är det Benjamin som gör att jag faktiskt känner en smula lycka, och vännerna. Kan man inte få det bästa av två världar?

Jag ska snart till skolan, tillbaka till verkligheten. Tror det blir bättre när jag kommer dit faktiskt. Brukar bli så. När man kommer igång igen. Men nu har jag suttit hemma en timme själv innan Benjamin kom hem. Det var tomt..

Men nu blir det inte mer gnäll. Har massa sittningar den här veckan så tror det kommer bli sjukt kul! Jag menar jag är ju snart hemma igen =)

Tack alla för en så himla bra helg hemma, och Grattis till Djursholms lag i div 3 som red hem en 2a plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0