Update från Kårallen

Claes sitter och tittar genom en tidning med utklippta hål för ögonen när Forte! kör med sin elhiss Han har även påbörjat ett krig mot CC på det här sättet. Tror dock att det endast befinner sig på planeringsstadiet. Kan ett fullt krig bryta ut på söndag morgon när 4v slutar jobba och får basta samtidigt som CC fortfarande har minst 2h städning kvar? Har 4v ett ess i rockärmen som planerades på fysiologi föreläsningen idag?

Det kan även meddelas att Bob har något bättre ljud än Boomblastern efter en överröstning idag.

Nu är det elina som tagit över. Sara är och tar kort på de andra tokstållarna som leker. Jag å andra sidan är duktig och pluggar det kardiovaskulära systemet. Så det så. Nu vill Sara ha tillbaka datorn men det får hon inte. Hon läser över min axel.´Jag tycker att Sara ska köpa godis till mig. eller en bulle. Kanske ett klägg. Ja, ett klägg. Seså gå nu istället för att läsa.

PUSSSS

Jag, (sara) är tillbaka.
Jag har pluggat för lite för att få ett ok resultat på fysiologiduggan. Okej det är bara en koll och inte examinerande på något sätt och man kan göra den hur många gånger som helst.

Vi väntar nu på att våra affischer ska anlända så vi kan pryda Campus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0