avlägset besök

Benjamins kompis kom hit idag. Tim, en aussie =P så nu har vi en människa som går runt och pratar en fantastisk dialekt =D. Han är riktigt trevlig men jag känner mig lite som tredje hjulet så ska kanske kila över till Kalle och hänga lite där. Annars så får jag väl plugga eller titta på ett svenskt talande program i ett annat rum.

I alla fall ännu mer eloge till mig själv idag=D pluggat i skolan 10-16 och sedan tränat. I och för sig står det massa godis framför mig. Som jag redan rört... Inte bra.

Jag är sjukt taggad inför imorgon. Fört kärleksfest hos Elinorna och sedan HG. Sjukt länge sen jag var där nu!

Hoppas ni får en bra helg.


GE MIG!!! sol, bad och värme! Gosh det här är fel land för mig. Och för varje år så tar det bara kortare tid innan jag börjar längta utomlands och efter värmen igen.. AAAH!!!! Kommer jag hinna bli galen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0