Bye bye sömnen

Imorgon börjar vi ny kurs och senare i veckan ytterligare en ny. Så vi kommer läsa tre kurser parallellt (flumkurs också som fortsätter) samtidigt som vi har schlaget. Jag säger bara hejdå sömn, socialt liv och träning. Men jag har lagt upp en plan. Jag hoppas att det funkar. Blir att satsa på zoomorfologin och kommunikationsskiten först. Tentar zoomorf 9 dec. Sen fysiologiska principer den 22 dec... Och sista föreläsningen den 11 så det ger 11 pluggdar att ta igen det då. Hoppas att det blir bra så. träna ska jag göra när jag hinner men inte se det som ett krav. Men måste försöka unna mig det för att inte bli helt galen.

Aja jag ska inte lägga ner onödigt energi.

Sen ska jag ge ett tack till Kalle också. Vi har känt varandra i lite mer än 1 år nu men endå känns det som vi känt varandra sjukt länge och han känner mig så himla bra. En fantastisk vän!


<3 Du är en underbar vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0