En liten eloge till mig själv

Jag är stolt över mig idag. Hade min muntliga presentation och opponering så check på det, sen stannade jag i skolan för att plugga, mycket duktigt av mig och sedan gick jag och tränade och körde skiten ur mig själv på bodyjamen =D

Nu är jag ledig fram till tentan nästa fredag. Eller ledig och ledig, måste ju plugga och har schlaget förbredelser. Men det är skönt att få lägga upp sin dag själv. Dock blir jag lite arg på alla människor som tar alla pluggplatser i B-huset. Människor som aldrig annars är där. Försvinn från våra bord! Jag och Johanna hittade i alla fall ett mysigt ställe idag, längst bort i fysikhuset i solen som strålade in genom fönstrena. =)

Har väl inte så mycket annat matnyttigt att komma med. Kanske ska passa mig för vad jag skriver här nu när min mamma hittat hit =P. Ne hon får leva med sanningen. Som hon sa själv idag: Det är intressant att få känna sin dotter genom bloggen. HAHA! Jag finns bara ett telefonsamtal bort. Älskar dig mamma <3

Juste kolla in vår schlagethemsida!

www.schlaget.nu


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0