GAAAAH!!!!

Jag har inte tid! Ge dygnet fler än 24h omedelbart! Och jag HATAR TGTU kursen. Den förstör allt!!!!

Mitt liv: Schlaget, plugg, schlaget, schlaget, plugg, fest, schlaget, schlaget, plugg

Jag hinner inte gå ut ikväll egentligen men det gör jag ändå. Ska däremot stanna hemma på lördag och typ plugga all night long. Har i alla fall kommit på vad jag ska ha för argumenterande ämnen. Ska skriva ihop det i helgen och göra den muntliga redovisningen. Och plugga zoomorfologi och fysiologiska principer som för övrigt är sjuuuukt förvirrande och bajssvårt med mycket termer och ord och annat skit.!!! Jag vill inte!

Nej inte tid för detta. Nu blir det lite plugg sen ska jag hoppa i hängslena, åka till skit tgtu föreläsning och gnälla på kärringen och sen fixa med lakan och hinka fulvin. Borde ta det lungt ikväll, vilket är min plan eftersom vi har fys prin föreläsning imorrn igen och då bör man vara med på noterna men fan! jag vill bara fly in i dimman på dansgolvet och få skratta med mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0