Happy Halloween

Idag är det Halloween och det innebär att det är fest på Kårallen. Jag ska inte gå. Av flera anledningar faktsikt.
1. Jag behöver plugga (ganska bra anledning)
2. Jag börjar blir riktigt förkyld, hostar massa, snuva, trött i huvudet (bra anledning)
3. Jag tycker verkligen inte om att klä ut mig (riktigt bra anledning)

Så trots min förkylning så begav vi oss till Tornby för att fylla på kylskåpet. Det slog mig att jag inte vart på Hemköp på minst 2v =P. Köpte dessutom tredje boken i Twilight serien: Eclipse. Får väl se när jag har tid att läsa den. Juste: filmen var helt okej. Asså boken är hur mycket bättre som helst. Men vid det här laget så räknar inte jag med att filmer kan mäta sig med boken som den bygger på. Så jag utgick från filmen som fristående. Vilket gjorde att jag tycker att den är bra. Jag kommer se den fler gånger inte minst för att Robert Pattinson är så sjuuuukt snygg!!!

Jaja, jag ska plugga nu, städa lite och sen kanske kila över till Claes och måla på våra lakan ikväll.

Ha en bra Halloween/Allahelgona afton. Sup inte ihjäl er utan tänk på dem ni haft i livet som inte längre finns kvar. Det finns knappt något vackrare på Allahelgona än kyrkogårdarna som lyses upp av alla ljus. Så ska ni inte festa så ta en sväng förbi någon och titta, eller gör båda (fast inte samtidigt då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0