I väntans tider

Jag verkligen HATAR eftermiddagstentor. Nu sitter jag här hemma och bara väntar att kl. ska bli halv två så jag kan cykla till tentan och få den ur världen. Hade jag istället haft morgontenta hade jag typ vart klar vid det här laget! Galet irriterande är det. Ska väl bläddra igenom allt lite sen men jag gillar verkligen inte att plugga så samma dag som tentan. Usch nej!
Imorgon ska jag tänka på min lillebror som tar ett steg ut i vuxenvärlden och ska skriva högskoleprovet! Haha! Han är helt chockad över hur länge man får sitta =P. Jag har faktiskt aldrig skrivit det. Behövdes liksom inte. Egentligen tror jag inte att han behöver det heller men men det är väl en bra erfarenhet.

Idag kommer CSN pengarna :D Så ikväll ska jag betala räkningar=P Kul va?...
Imorgon ska jag däremot spendera pengarna på annat, lite vettigare, en mössa och kanske en öl på Kårallen.

Jag ska njuta i helgen av att vara ledig från allt vad plugg heter! Inte en lite bok ska jag öppna som innehåller något som kan liknas vid plugg. Icke! det är jag värd =D

Kram på er... hör av mig efter tentan så får vi väl så hur det gick

wish me luck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0