Jag har hemlängtan

Just nu vill jag bara härifrån. Jag vill hem, hem till stockholm, till stallet och mamma och pappa. Till och med till min dryga tonårslillebror. jag vill få komma hem till middag (fast så har jag det för det mesta här också), få min tvätt tvättad och bara få vara liten igen. Att det jag oroar mig mest för är hur mycket Eva skulle skrika på mig på fredagens hoppgrupp eller om jag hinner ta hand om hästarna.

Jag vill tröstshoppa. Det är helt fantastiskt tjejigt men jag vill ha ett par nya partyskor, ett par höststövlar, ett par svarta jeans, en mössa... osv.

Nej jag tror Emma gjorde helt rätt som tog en paus hemma. Min planeras nu till den 13-15 nov.




Kommentarer
Postat av: emmaa

Åh Sara det var ju precis så jag kände. Tycker verkligen att du ska åka hem den 13-15 så du är redo inför Schlaget sen :)

2009-10-22 @ 10:50:34
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0