Jag tycker inte om hösten

Jag mår verkligen dåligt av det här vädret. Jag tror att jag är en av de där personerna som lider av höstdepression. Allt känns jobbigare, det är längre till skrattet och hjärtat känns lite tyngre. Jag vill ha sol, sol och sol. Tack o lov för att jag har så fina vänner här!

gårdagskvällen blev mycket lyckad. Det var en spännande förfest där jag och Johanna var de enda tjejerna=P Sedan dansade vi en smula på Kårallen. Drog hem relativt tidigt. typ halv två.. Åt lite mat när jag kom hem och somnade gott sen.

Idag ska jag pyssla lite här hemma.
Vi ska byta vatten i akvariet... Egentligen är det nästa vecka som vi ska göra det men en fisk och en groda har dött och vatten kvaliten är så där när vi kollade den idag. Alla andra av våra djur där i verkar må finfint så misstänker att de sjuka djuren kan ha sänkt vattenkvaliten. Men vi ska byta typ halva vattnet och hoppas på att det blir bättre. Det störda är att alla värden var finfina för en vecka sen när vi kollade. Aja vi ska väl ersätta våra bortgångna djur nästa vecka.

Jag ska baka bröd också.och så ska vi tvätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0