Kärleksfest ikväll + HG

Snart ska jag hoppa in i duschen för att göra mig iordning för Elinornas kärleksfest. Förra året var roligt fram tills det spilldes vin på mina vita jeans! Och jag tappade min telefon! Så det ska inte upprepas ikväll. Ska nog ta dem vita jeanses ikväll (fläckarna gick bort, tack mamma!) och ett svart linne. Funderade ett tag på klänningen men det känns inte som det blir så.
Vi peppar på att dra vidare till HG sen och dansa genom natten=D¨

Skulle ha pluggat idag men det har gått dåligt. Har suttit och kollat in olika uppfödare istället dvärgschnauzer. Både för färgen vit och svart/silver. Dem vita är fortfarande ovanliga i Sverige, men helt bedårande. Sedan är det ju nackdel med smuts... Den svart/silvriga är en fin kontrast och lite lättare med smuts.
I alla fall så är det toppen med en ras som trimmas, och inte fäller därför. Dessutom så vill ja ha en liten vovve som är aktiv ute men kan koppla av inne. Även skönt att rasen naturligt är reserverad mot människor så den inte hoppar rakt upp på alla.  Men när jag kan ha tid att skaffa en lite flicka det får tiden utvisa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0