Ledig!

Nu är tentan skriven och jag blir ärligt besviken på mig själv om det inte går vägen, men det kändes rätt bra.

Nu ska jag vara ledig hela helgen, det ska bli helt fantastiskt skönt. Ikväll blir det en lugn kväll och imorgon blir det storshopping i Tornby, mat, lite kläder, adventsljusstakar.. haha jag vet att jag är ute i god tid men nästa gång jag får pengar är det 2 där innan första advent typ så bättre att vara ute i god tid! Sen så ska jag handla lite åt 4v också.

Imorgon blir det nog en svängom i Kårallen. måste sy fast on the rocks märket på min frack ikväll =)

Nej ha en superskön helg!


Längtar man inte! Jag är allt eller inget. Jul eller sommar! =D
Pappa vet att jag inte blir glad om det köps julgran utan mig. Haha min mormor tog hem sina julgranar på öppet köp. Så om den inte passade så lämnade hon tillbaka den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0