lite update

Skolan var helt okej. Mest info eftersom vi började med ny kurs idag. har fortfarande inte så mycket förväntningar bara att mitt schema inte har många hål för socialt umgänge, plugg och träning. Men det blir till att hålla ut en månad. Det ska man väl klara?

Hade 4v möte sedan och jag kan glädja alla ettor med att er ovveinvigning blir av i år =P. Galet vad mycket som inte går/gått vår väg men det ska nog lösa sig så småningom.

Jag tränade funk på kvällen också fast att jag inte skulle, lite ont i halsen imorse men det kommer troligtvis inte bli så mycket mer träning den här veckan. Var lika kul som vanligt i alla fall =)

Pratat med mamma sen och ska åka hem den 13-16 november. Vi har festerifest den 13 men jag struntar i den, mot min vilja men får avstå den här gången. Känner att det ska bli skönt att komma ifrån och det kommer ju fler festerifester. Dessutom så vill mina snälla föräldrar betala min resa hem =D tack!!!


vill hälsa på de här två. Lilla Matcho lär inte vara så lite längre nu när han är 5 månader


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0