Massa 4v nu

Just nu är det massa 4v jobb. Det är fortfarande över 1 månad till Schlaget och det är sjukt mycket att göra. Eller snarare det går i vågor kan man ju lungt säga. Igår fotade vi till tidningen och gosh så kul vi hade =D. Det var svårt för oss att se sura ut när vi skulle =P

Hade helt missat att nästa VM-kval match var idag. Och det var kanske tur det. För jag hade väl annars suttit och skrikit som en idiot i soffan. Tror det slutade med 3-0 till Sverigen mot Albanien medan Malta spelade 0-2 mot Portugal. Alltså så finns chansen för VM men den är mikroskopisk.

Just nu vill jag mer än något annat få åka utomlands. Eller ja.. i alla fall få se fram mot en utlandsresa. Hint till mamma och pappa eller någon annan som känner att dem vill bjuda mig på en resa till värmen. (ev europeisk storstad går också bra;) )

 
Bad på Atlanten

Tobaga Cays

Den BÄSTA resan jag gjort och kanske kommer göra. Seglingen 07-08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0