Nu får det snart vara nog

Med pluggandet inför morgondagens tenta. Jag känner att jag har ganska bra koll och att det får räcka med att plugga anteckningar nu. Har suttit med Johanna och pluggat större delen av dagen. Tycker vi funkar riktigt bra ihop på pluggfronten. =) Men men nu är jag hemma och ligger i sängen och kikar runt på datorn och lyssnar på musik. Ska läsa lite i New Moon sen.

Har em/kvällstenta imorgon. Riktigt värdelöst enligt mig. Hela dagen blir liksom förstörd.

Sedan får det vara nog med allt som kan bli ändrat och gå snett med schlaget också. Dubbelbokningar, idioter till sponsorer osv... Nej det är över 1 månad kvar! Jag kommer gå i taket!

Drömmer mig bort en stund till solen och värmen. För inte får man energi av det här skitvädret och att min hals börjar säga upp sig så jag inte kan träna heller =(


GE MIG!!!!


Saknar verkligen dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0