På väg hem till mig...

... är två Disneyfilmer, Lilla sjöjungfrun och Aristocats. Inte mina favoriter men Lilla sjöjungfrun är Benjamins och Aristocats fick man för 69kr så ;) . I alla fall, jag känner att det är dax att börja skaffa dem på Dvd, jag menar jag vill att mina barn ska få se dem, även Astrid Lindgrens filmer. Så nu ska jag försöka köpa hem en i alla fall varannan månad. Borde komma till tisdag annars onsdag, så då ska jag minsann ha filmkväll!!

Dessutom så köpte jag hem Takidas nya album och Lars Winnerbäcks så dem ska få gå på högvarv i lägenheten. Tycker att man ska stödja sina favoritartister genom att köpa deras album. Dessutom tycker jag att det är kul att ha!

                  

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0