snacka om att man är sorglig

Imorse efter att Benjamin hade gått upp så somnade jag om men vaknade snart av att jag hörde " Hej Benjamin heter jag och ni har stängt av mitt internet" = mitt internet också! AAAHH!! Helt plötsligt vart jag klarvaken och tänkte F*N det får inte hända. Mitt liv fungerar inte utan internet. All koll på skolan och festeriet. Men som tur va löste det sig då internetet fortfarande stod på den förra hyresgästen. Annars hade jag inte skrivit här nu ;)

Aja har pluggat idag och sedan tränat bodycombat och är helt slut i kroppen. Ska försöka plugga lite till ikväll men känner mig inte alls särskilt orolig inför tentan på fredag.

Snart är det dessutom Hells kitchen. Gordon är riktigt tv-underhållning. Så är det bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0