so far

Igår efter funken som var sjukt rolig så när jag kom hem hade Benjamin tappat upp ett bad åt mig. =D Helt fantastiskt. supermysigt var det. Sedan bar det av till Niklas för förfest och sedan så drog vi till Flamman. Hade aldrig vart där förut men jag måste säga att jag är besviken. 
För det första så måste man dra dit astidigt för att komma in överhuvud taget eftersom dem som bor där har företräde i kön (as löjligt enligt mig, som om alla i Ryd skulle ha företräde till HG), liksom för alla studenter eller dem som ska vara "viktiga". Nej, dem som jobbade i barerna var också under all jävla kritik. Kunde inte blanda en enda drink eller shot utan recept och hade inte någon lista på vad dem hade. Och faktiskt det var som att vara hemma, som fakestockholm. Pinsamt säger jag! Killar med för mycket vax i håret och allmänt sliskiga och beställer in för billig "champange". Herregud antingen är man student eller inte. Inte försöker framstå som en rik sådan. Det enda bra var musiken.

Men jag höjer HG nu!

Ikväll ska jag och Benjamin gå ut och äta <3 Sen ska vi titta förbi en tjej i hans klass som har förfest och sen hem och mysa.

=D
Har även skrivit hälften av referatet. resten får bli imorgon. Nej nu ska göra mig iordning


HG före Flamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0