Som sagt.

så börja träningsvärken smyga sig på och jag lär väl se ut som en 80-årig kärring de kommande dagarna. Mycket spännande. Gick upp för en liten stund sen. Ja jag går i skolan märks inte det?!?! Börjar inte förrän 13 idag. Egentligen gillar jag det inte alls. Mycket skönare att komma upp och sedan bli klar för dagen. Sen när man får sova varje morgon, fatta vilket helvete det kommer bli när jag börjar 8 igen. Haha!

Aja idag börjar nästa kurs. Fysiologiska principer, det ska bli lite spännande. Vet inte alls vad jag har att vänta mig av den kursen. Allt jag vet är att vi kommer ha vad jag tror två föreläsare som antagligen är varandras motsatser. Eva- som jag mest ser som en administrativ nisse, kan hon något? Kan hon få fram det på ett vettigt sätt?
Sen Jordi - Benjamin har varnat för att jag först kommer hata honom, sen gilla ändå. Han föreläser bara på engelska, enligt mig inget problem alls tycker mest det är skönt att få föreläsningar på samma språk som kursboken ändå är på. Men jag tror att vissa kommer hoppa i taket lite. Kan bli spännande. Men han kan iaf sina saker! Dock skriver han inget utan använder powerpoint och det går rätt fort men men det är bara att svälja och fokusera.

Ikväll ska vi ha 4vmöte också. Jag håller alla tummar för att jag ska kunna åka hem den 13-16 november. Det vore fantastiskt. Jag vet efter ikväll.

Då ska jag kanske leka lite hästskötare åt det här fina ekipaget =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0