Tomt det blev

Benjamin har precis åkt för att vara på Kolmården en veckan. I och för sig så kommer han hem tisdag kväll för att gå på en föreläsning på onsdag. Men det är ändå sjukt tomt här hemma, varken pojkvän eller vovve liksom. Jag och fiskarna.

Jag har i alla fall skrivit klart referatet nu. Ska läsa lite ekologi också. Men jag ska ha värsta tjejkvällen. Tittar redan på One Tree Hill, sen blir det Top model, följt av ensam mamma söker och så vidare. Någon som vill göra mig och mitt naturgodis sällskap?

Har idag suttit och drömt mig bort efter en egen liten vovve. Hittat supersöta dvärgschnauzer valpar, vita samt svart och silver. Det är dem 2 färgerna som jag gillar mest!

Snart blir det mat för min del. Lite ensamt men men

imorgon rullar skolan vidare som vanligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0