Trött!

jag är sjukt trött. Hostar som en liten jag vet inte vad. Gårdagskvällen var helt okej. Vi gjorde konturerna till våra lakan som kommer bli helt sjukt snygga! Åt middag på donken, sedan kilade vi vidare till fotbollsplanen i Ryd och lekte lite plankan med fulvin. Sedan hem till albert för med mer fulvin och lite "flapsning". Fick även ett svar på gåtan: Har Y-fadderisterna något på sig under kilten? Svar NEJ! Efter en ofrivillig flaschning som fick mig i chock så jag bara garvade i typ 10 min efter. Vi drog sen hem till vår bäbis och sjöng för Cajjo som fyllde 20! Var där ett tag och sen drog vi till kravallen. Den var som vanligt. Inget särskilt så stannade inte så länge.

Har massa plugg framför mig nu i helgen. Ska inte ut något eftersom min hals inte är på topp efter igår. Ska även måla lite lakan. Anyway är trött men måste plugga så...


GRATTIS! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0