var glad!

Det är helt galet kallt idag! Dessutom regnade det imorse. Typiskt dåligt.

Jaja ser på Tyra show och idag träffar hon kvinnor som inte kan ha sex med sina män. Herregud stackars människor. Här går jag och gnäller över referat och annat men det finns verkligen människor där ute som har större problem och nu pratar jag inte bara om just det här, det kan vara allt möjligt: allvarliga sjukdomar, osämja och annan skit.
  Nej ibland måste man vara glad för det man har. Omfamna det. Men visst behöver man bli påmind ibland. Jag menar jag har det sjukt bra. 
  ett hem, mat på bordet, underbara vänner och en fantastisk pojkvän!

ta en stunds tanke och var glad över alla som gör din dag speciell <3

kram till er!


Kommentarer
Postat av: emmaa

Jag håller med dig Sara! Ibland gnäller man verkligen onödigt mycket... livet är ju faktiskt ganska okej :)

2009-10-01 @ 15:38:43
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Johanna

jag kollade också på de programmet :D

har i och för sig kollat på alla program på trean idag, då jag känner mig sjuk och inte orkar röra mig en millimeter..

2009-10-01 @ 20:00:58
URL: http://johanne4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0