vilken berg o dalbana

Helgen har vart helt galen på alla sätt! Men det freakade ur mest igår. Jag säger bara herregud. Efter att en viss aussie hade ockuperat mitt badrum mer än nödvändigt så kom vi iväg till Elinornas kärleksfest. Förfest med trevligt sällskap och lite vin. Samtidigt så blir Tim (aussien) fullare och fullare. I alla fall så kommer vi iväg till HG och Benjamin följer med bara för Tims skull, fast Benjamin inte alls trivs där. Men men våra 4v pojkar slöt upp så småningom och vi dansade loss =D Jag verkligen älskar att dansa.
Men men allt eftersom kvällen går så ser jag Benjamin mer och mer ensam och Tim klängandes på någon brud. Jag börjar lacka mer och mer eftersom jag tycker att han kanske kan umgås med Benjamin om han nu för en gångs skull går dit och får bo hos oss osv. Aja Benjamin vill gå hem efter nån timme och försöker få med sig Tim som kräver mer och mer tid. Jag är nu fly förbannad och kallar honom för ett "asshole!". Men men går och dansar och mina vänner gör att jag känner mig jätteglad på samma gång.

Tillslut går jag och Kalle och hans brorsa med kompisar till statoil för att äta och sedan kommer Benjamin och möter mig. Tim sover när jag kommer hem och det var nog tur för annars hade han nog blivit utkastad av mig. Och imorse tog jag ut Obi innan han vaknade och vi sågs inte mer.. Han åkte sen och f-n va skönt att han är borta. En jävla skit"vän".

Aja tenta-p är ju i full gång och jag har inte pluggat på hela helgen. okej ingen panik än men men imorgon blir det skärpning igen!


Jag i London 2 år sen.. Tiden går sjukt fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0