Behöver paus och miljöombyte

Jag har en fruktansvärd hemhem längtan just nu. Jag är trött, sliten, sönderstressad och vet varken ut eller inte. Jag vill hemhem ett tag. Få vara i stallet, sova i min säng, få lagad mat av mamma och bara vara. Förut så var stallet min undanflykt. Det spelade ingen roll hur stressad jag var över skolan. Jag släppte det alltid där. Visst att jag hade mycket att göra i stallet och så men det var alltid roligt. Jag saknar det, jag saknar er!!!

Idag har jag spenderat pengar på allt möjlig skit som jag egentligen inte behöver.. eller ja det är inte skit men onödigt i alla fall... är ändå nöjd =P

Min enda sovmorgon försvann också då vi imorgon ska dela ut flyers om kravallen på morgonen... 07.30 i märkesbacken.. woopiiee

Nu ska jag ta en dusch, sen blir det plugg.. avis någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0