borde plugga

men det går inte riktigt framåt på den fronten. Jag har ingen ork alls. Dessutom skulle jag ha tränat idag kl 17, men vaknade och hade ont i halsen. Vill verkligen inte bli sjuk! I och för sig känns det som jag är på god väg. Är sjukt trött hela tiden och snuvar och är riktigt trött i kroppen och huvudet. Känns inte alls bra. Nej ska gå på combaten imorgon istället och funken på fredag, de två passen jag verkligen vill gå på den här veckan.
   Dessutom så är det ju sådär med träning. Var hemma förra helgen och tränade inte på 6dar och då så slappar man ihop direkt. Så visst jag kanske letar ursäkter för att slippa träna men gosh min kropp är typ helt orkeslös!
=(

Har vart i ryd centrum och letat spons med Emma. Gick riktigt bra =D weei!

Nehepp artiklar var det jag skulle läsa.. kanske ska äta något idag också??? jaja ikväll börjar Grey´s anatomy igen =D Något ALLA borde titta på!!! Och imorgon ska vi gå ut tror jag. Om jag pallar. Får se, ställer inga krav på mig faktiskt.


så här vill jag ha det istället för att vara här!


det här var förra sommaren under falsterbo veckan. Det var galet kul =D


Kommentarer
Postat av: Beaver

Åh Castor, jag vill med tillbaka dit ju!

2009-10-01 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0