En bättre dag idag

Dagen har vart riktigt bra. Faktiskt en helomvändning från igår. Okej skolan flöt på och jag var nervös varje gång telefonen ringde.

Hade gyckelträning på kvällen och då ringde mamma. Farfar hade opererats inatt och det hade gått bra. Farmor hade pratat med honom på morgonen och pappa vart där och han mådde bra efter omständigheterna. Nu får vi se hur länge det håller i sig, 1 dag, 1 vecka, 1 månad, 1 år... vem vet.. ovissheten är jobbig men jag är glad att vi fått mer tid.

Vi (4v) gycklade sen för medicinsk biologi och biomedicinsk analytiker nollan på kvällen. Gick hur bra som helst så mitt humör är på topp.

Och ni ska väl gå på vår kravall ON THE ROCKSlördag, årets första!!


en glad bild på mig och Emma från Munchen Hoben i år.


Kommentarer
Postat av: emmaa

hihi vilken finfin bild :D

2009-09-01 @ 21:43:23
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: Beaver

Ni var superduktiga! Ringer dig imorn o diskuterar kravallen!

2009-09-01 @ 23:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0