en fantastisk helg

I fredags var det festerifest. Fulvinsrundan var inte den roligaste men helt okej. Men gosh vilken kul kväll det blev. Det var barnkalas tema och det var limbo och tryckare. Nej jag kan vara säga att kvällen var riktigt trevlig och lyckad. Superkul att Kalle var med också.

Igår åkte jag, Emma, Elina och Johanna iväg på spa! Anlände vid 14 för att äta lunch och sedan spendera typ 4h i spat där vi pysslade om oss själva med bubbelpool, ångdusch, bastu och fotbad. Har inte känt mig så fräsch och ren på länge. Åt en god middag och sov bra. Efter en supergod frukostbuffé så spaade (är det ens ett ord?) vi ännu mer! Kom hem idag helt avslappnad

Nej har hunnit svära över referatet som ska in om en vecka. Inte problem att skriva det när jag väl hittat en formalia från en tidsskrift! Hjäl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0