Hemma

Nu är jag hemma igen i Linkan. Det är med blandade känslor kan jag säga. Känns underbart att få träffa Benjamin igen och få vara hemma, men samtidigt saknar jag stallet. Har haft så många dagar i stallet så att det kändes som förr. saknar det verkligen. Saknar att rida Radieuse. Fick veta att typ ingen önskat henne inför hoppgruppen i år. Bara jag som vill hoppa den lilla sötnosen. I och för sig. Många som är långa, för långa för henne. men men.. saknar att sitta på hennes rygg. Förhoppningsvis blir det till jul igen.

Pluggade på tåget ner så har tagit ledigt nu innan jag ska träna. Har inte tränat sen i onsdags så det är verkligen dax nu.

Hörs... håller tummarna för tentan imorrn

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till på tentan! Jag håller självklart tummarna för dig!

2009-09-23 @ 05:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0