Inte riktigt som tänkt

Jag är fortfarande kvar i sthlm. Jag skulle åkt tillbaka hem igår men insåg att jag bara hade frågestund idag och är ledig imorgon. Så jag bestämde mig för att stanna i sthlm till tisdag och bara vara hemma (och plugga till tentan). Så det blev så.

Helgen har vart sjukt späckad med toppen. Vi hade en supertrevlig dag på värmdö med div 3 laget i lördags. Solen var framme och vi hade det mysigt. Dock var Cantos all over the place som alltid. Sen så igår så var jag funkis. Ja dressyr kan bli segt ibland. Och sen har jag tittat på en av världens finaste hästar. Briar. Cantos fick finbesök av honom i vattenspiltan i fredags =P haha!

Idag har jag och Benjamin 1år! Saknar min älskling och det kanske inte supersnällt att inte vara hemma med honom idag. Men vi såg det realistiskt. Jag skulle plugga och han vara på Kolmården hela em. Sen hade jag tränat på kvällen, alltså inte setts alls typ. Vi kommer fira en dag när vi har tid. Men 1 år, ja det är bra men jag firar inombords varje dag jag får ha en sån underbar man kille vid min sida!

See you nu ska jag återgå till botaniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0