när ska man ta en ledig dag?

Jag funderar på att skita i att plugga imorgon efter att duggan är över. Det får liksom vara nog då. Sen får i och för sig resten av helgen ägnas åt plugg. Imorgon kväll ska vi festa, hoppa i bollhavet och ha det jävligt bra. Måste bara peppa. Vi alla måste peppa. Egentligen har jag inte samvete för att ta ledigt men imorgon em ska jag!

men men i helgen ska jag plugga :
- övningsuppgifter till kommunikationsduggan på måndag
- riskanalys till labb på tisdag
- lämna in sökplan till torsdag
- plugga botanik inför tentan.

Men jag ser framåt. Om en vecka åker jag hemhem 3 dagar till stockholm, mamma, pappa, per, stina och STALLET =D jag längtar! det går inte att beskriva med ord hur mycket jag ser framemot att få byta miljö och träffa mina vänner =)

Dessutom måste jag göra något åt mitt hår. Ska klippa mig i stockholm på fredag hade jag tänkt. Kanske tom torsdag em när jag kommer hem. Finns en bra drop in salong som jag klippt mig hos förut. Ska färga det också men det gör jag nog själv. Slingade mig ju blond innan sommaren men det börja försvinna nu så ska färga hela håret blondare. Blir så mycket mörkare på vintern typ mörk blond/ljusbrun, aja skitful färg i alla fall. Det ska inte ske i år!


bild från nyår i vintras. Ser ni vilken hemsk hårfärg det är!!! Men det var en underbar kväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0