sliten kropp idag

Efter festerifesten i fredags där jag blev något överförfriskad så gick igår vår kravall tillsammans med CC och PiLS av stapeln. Vi började röja och ställa iordning Kårallen redan vi 12 så ingen stress, vilket var riktigt skönt. Vi hann även få ca 1,5h vila innan det hela drog igång. Sedan vart det lite sittande och en hel del spring under kvällen. Men kvällen var super!!! Vi var sjukt nöjda efteråt. Det ena livebandet var riktigt bra och körde covers och gasquen var smockad med folk =D

Den mindre roliga delen var att städa. Kl 07.20 gick jag och la mig och vaknade kl 15 igen. Så min dag är lite förvriden men men. Fortfarande sjukligt trött. Men ska plugga lite innan jag ska sova.

Nu blir det inga sådana helger på ett tag men fortfarande en hel del att göra.  Aja träna imorgon trots att jag har ont i större delen av kroppen idag. Men men..

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0