Snart på väg

Snart är jag på väg hem till stockholm. Jag har packat, tänkte plugga lite också. Tror jag faktiskt kommer göra det. Eller ja.. Plugg på tåget blir det definitivt!

Mina snälla föräldrar har frågat vad jag vill ha för mat. =) Ikväll blir det sushi och imorgon blir det kräftor och oxfilé efter. Ja vi äter något efter kräftor jag vet det är typ konstigt.

Har inte så fantastiskt ont i kroppen sen igår på boxen.. men det kommer nog imorgon. Känner av benen mest idag. Rygg och armar kommer imorgon.

(Btw ser en intervju med Gordon Ramsey på 4an just nu. Är faktiskt bra, han verkar vara en riktigt vettig människa. Det gillar jag.)

Nehepp ska äta nu. Och tror jag vet nån som blri väldigt glad över att se mig idag:


Stina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0