som sagt

Jag har haft sjukt mycket att göra så därför har uppdateringen här i bloggen vart rent utsagt kass! Desutom så har jag väl till o från inte vart på mitt bästa humör pga av diverse skitkurser i skolan som jag har förbannat både en och fem gånger. Så mina inlägg hade nog inte vart så läsvärda i alla fall. =P

Anyhow idag är jag LEDIG! Var ju det jag efterfrågade senast jag skrev. Okej helt ledig är jag inte. Har en del om måste göras även en ledig dag som denna. Ska möta upp Niklas vid 10 för att åka till stan och söka spons inför Schlaget. Hmm ser väl inte framemot det sådär super mycket men det är sådant som måste göras.
Sedan måste jag ju plugga botanik också. Tenta om en vecka. Gosh sen är det i alla fall över!!!

Imorgon åker jag hemhem. Det ska bli Fantastiskt!!!

Återkommer när jag kommer från stan och berättar hur det gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0