back in town

Nu är jag hemma igen, efter att jag höll på att missa tåget imorse pga av min egen klantighet... inte bra inte bra. Så går det när man tror att tåget går 40min senare än vad det egentligen gör. Blev räddad av att det var försenat några minuter. Väl i Ryd inser jag att min cykel blivit snodd =( och jag får nu gå överallt istället... tills min andra cykel hittar hit från sthlm.

Jag kan lungt säga att en sten lättade från mitt hjärta när jag gick in i klassrummet idag, lite sen till föreläsningen och var med alla igen. Fasen vad allt känns bättre och lättare när man har världens finaste vänner runt sig. Det går inte att känna sig helt nere liksom. Och helgen kommer bli helt fantastisk! Jag ska ha kul, för jag förtjänar det så hårt med mina vänners sällskap. Inser så jäkla mycket att jag verkligen har hittat vänner för livet här, och dom betyder verkligen så himla mycket. Ni är bäst!

Nu ska jag nog göra mig lite mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0