Dubai imorgon

Har vart riktigt dåligt med uppdatering idag. Var på resecentrum kl 07 imorse men tåget var försenat som alltid och kom inte iväg förrän 08. Pappa plockade upp mig inne i stan och sedan bar det av hemåt. Känns som jag åkt både kors och tvärs över massa ställen idag.
Jag och mamma tog en sväng till mörby för att agera skoråd till henne, det resluterade i ett par snygga skor till mamma och ett par snygga gladiatorsandaler till mig =), lillebror och pappa fick även saker till resan och sedan köpte vi lite bra att ha saker.
Hemma för lunch, sen iväg till andra sidan stan för att lämna hunden där hon ska vara. Hon gillar att vara där och blir lika glad över att få vara i sin gamla bostad med person och hundar hon bott med.
Pappa och jag handlade sen till farmor och så åkte vi dit. Hemma igen, andas. Pappa ska åka och köpa sandaler, kvart i sex, dax då liksom, dessutom inser vi att lillebror behöver nya skor. Jaha, jag åker med för att stoppa velandet och katastrofköpen, går smärtfritt och resulterar i ytterligare ett par skor till mig, ett par riktigt snygga klackar som var måste ha =)

Nu har jag äntligen duschat, satt lite färg på mina naglar och ser lite tv. Blir att resa hela dagen imorgon, tror vi är framme på hotellet vid 23 imorgon lokal tid, då blir det dusch och säng för att orka upp till solen på lördag. Ska bli skönt att kunna kliva av planet imorgon vid 21 och känna värmen, fatta hur glad jag kommer vara på lördag sen =D

Datorn kommer inte följa med för jag känner att jag behöver koppla bort allt hemifrån, få ta hand om mig själv. Jag finns ju på mobilen om det är något som det är panik med eller om ni bara saknar mig! Ni vet vilka ni är som är saknade!

Ha en fin påsk nu så hörs vi igen den 10 april =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0