got it!

Är faktiskt färdig med allt det jag kan skriva på rapporten. Skickar in den imorgon efter seminariet så kan jag lägga till sådant jag eventuellt har missat. Sedan blir det till att fira Valborg. Hoppas på bra väder. Jag, Emma och Johanna inleder med att stå lekledare på en fulvinsstation på fyllecellens skifte runt 15-tiden, vi kanske snor lite fulvin till oss själva. Sedan blir det grill och förfest från 18 i Ryd med massa glada personer och senare drar vi till Kårallen och Akuten. Hoppas verkligen det blir en rolig dag. Hemma har lillebror mösspåtagning och mina föräldrar ska hålla i det vanliga, deras vänner kommer över och delas in i lag och har massa deltävlingar i form av stående längd, pil, frågesport sedan äts det mat och delas ut priser. Riktigt kul var det när man var liten, sådär lagom i tonåren men nu hade det vart rätt skoj å vara med. Jaja!

Carro och jag har även kommit till insikt att inga av våra knän klarar träning och jag får nöja mig med ridningen just nu. Så vi får försöka skära ner på födointaget och ska därför inhandla naturdiet shakes eller barer i helgen så vi kan byta ut 1 eller 2 måltider om dagen. 1 lär det bli för min del tror jag. Ja jag ska vara ärlig där är faktiskt ett sätt att banta också. Tyst nu på alla er som inte tycker att jag behöver det, men det är jag som avgör när jag är nöjd. Men främst handlar det om att jag inte vill gå upp det jag gått ner sen julen bara för att mina knän är paj och jag inte har tid eller råd med träning på campushallen. Jag har fan kämpat för att komma ner till den här vikten och kroppsformen igen som jag hade när jag började gymnasiet... Australien och seglingen satte sina spår och nu är jag äntligen tillbaka i princip. 5kg har jag faktiskt gått ner sen julen.. rätt duktigt ändå. Aja nu ska jag unna mig lite läsning i min roman och lite korsord, sen sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0