klantig o otur

Den här dagen har inte vart sann! Min egen klantighet gör att jag nästan missar tåget, med lite tur hinner jag, inser sen att cykeln är snodd... och nu på kvällen när min tele har ynka 20% batteri kvar så inser jag att jag glömt laddaren hemma. Tack o lov är Johanna just nu en räddande ängel och kan låna mig en laddare, så medan jag pillar på bakterier imorrn ska min mobil laddas inför kvällens bravader, världens bästa johanna går tom upp å öppnar åt mig kvart i åtta imorrn så jag kan få den =D

I alla fall. Salsa ikväll. Awesome. Så grymt kul nu alltså!

Min väska ligger just nu i ett kaos på mitt golv och det lär dröja till efter helgen innan den blir uppackad... =S

Juste fick oväntat besök av Kalle också som kom förbi när han var ute med longboarden. Typsikt trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0