när allt känns lättare igen

Idag tog jag ett beslut som faktiskt har lett till att en sten lyft från mitt hjärta. Svaret jag fick var kanske inte det optimala men det kommer få mig att gå vidare och med mig kommer jag ha en riktigt bra vän som har lärt mig mycket om vad jag söker i livet. Att ångest, smärta och ilska så snabbt kan vändas till lite tacksamhet visar bara på en person som kan inse sina brister och be om förlåtelse. Jag kan inte mer än att ta tag i mig själv, gå vidare och acceptera... En dag kommer jag hitta rätt.

Sista gången på salsa idag. Lite trist. Fast på måndag ska vi till L´orient för middag och dans på kvällen. Lite läskigt. Till hösten lär jag gå en fortsättningskurs och sen har jag även målet inställt på en nybörjarkurs för personer över 20 i streetdance.. =P

Nu ska jag sussa! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0