smärta i mina knän

när knäna är blåslagna, värker, kroppen känns som sten, och huvudet som det gått in i en vägg och plugget samlats på hög, då vet man att helgenva awesome!

Sittningen igår var riktigt, riktigt bra, eller ja kanske inte maten men allt runtomkring, riktigt trevligt bordssällskap också. Stannade på Kårallen efter, för sittningen slutade halv elva. Hängde lite, kollade lite på Mange Schmit och Thomas Rusiak, sen spelade dunderpatrullen. Det är inte riktigt min typ av musik och folk gick crazy! Sedan händer det tråkiga... brandlarmet gick vid 2-tiden. Ut i kylan var det, tack o lov kom vi in i colosseum i c-huset. Josef hade tänkt den smarta tanken att få med sig en högtalare ut ur Kårallen så det vara bara att plugga in iphonen å sen fortsatte festen. Efter ettt tag kom vi in i kårallen och vi stannade till stängning. Ruggigt synd om d-group var det. Hemma vid halv fyra iaf...

Nu är det pronto iväg till stallet. Behöver egen tid, sedan måste jag packa upp min väska och plugga ikväll.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0