Tacksamhet

Sov ut för första natten på riktigt länge. Sitter och kikar på lite plugg som måste klaras av den här veckan. Ska även förhandsfixa mig lite inför ikväll eftersom jag slutar skolan 17 å ska träffa resterande 4v vid 17.30.
Jag håller alla tummar jag kan för att den här kvällen ska gå bra och att jag ska kunna ha kul, men det är många faktorer som spelar in där och oddsen är inte de bästa. Men det ska gå i alla fall. Har ju väldigt fina vänner runt mig som kommer stötta massor!

Ikväll kommer vi i alla fall inta hg mer eller mindre smaklöst klädda. Hoppas det blir awesome.


Så hoppas vi att det blir sånt här väder idag och på fredag framförallt!

Kommentarer
Postat av: emmaa

Vi ska ha jättekul :)

2010-04-27 @ 12:00:44
URL: http://emmaa.2u.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0