trött på det mesta

Jag behöver sommarlov nu, eller ruggigt snart i alla fall. För ovanlighetens skull var det med en klump i magen och lite ångest i mig som jag steg av tåget i linköping idag. Jag var inte klar i stockholm, jag ville inte lämna tryggheten på Graninge med alla fina människor, jag hade velat få tid hos Careful, i stallet och med familjen. Väldigt mycket är påfrestande just nu och mitt humör är inte på topp någonstanns. Jag går i samma lunk och på ren rutin för att överleva till sommarens start. Håller mig sysselsatt med plugg och stall och 4v. Där imellan försöker jag ta det som det kommer. Hoppas verkligen mitt knä klarar av att börja träna snart igen också, för jag mår ännu mer kasst när jag inte får träna.

Dock finns det en människa som betyder väldigt mycket, alltid lyssnar och alltid försöker förstå. Sjukt fin vän och en person jag verkligen litar på, du vet vem du är =)

Nej jag ska se sista avsnittet av ponnyakuten och sedan så blir det sova. Hade tänkt skriva lite anteckningar med föreläsningen har inte kommit upp på it´s learning så sover tidigt och går upp tidigare imorgon, då är det bad taste!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det vänder snart ska du se. Du har haft sånt jävla oflyt på många fronter den senaste tiden, men snart måste det vända och bli riktigt bra, det är du verkligen värd!

2010-04-27 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0