Valborg!

så är det valborg i år igen. Förra året var ingen hit för min del, eller den var mysig, men inte som jag tänkt mig. Eftersom jag dagen innan valborg hade 39,4 men på valborg var feberfri så tvingade min dåvarande pojkvän mig att inte gå ut å leka med mitt blivande 4v. Istället åkte vi till Mariestad över helgen. Men i år då ska jag köra!

ska snart iväg för att stå på en fulvinsstation på fyllecellens skifte och sedan blir det grillning lekar och akuten senare. (en kravall inte den på sjukhuset, hoppas vi). solen har tom börjat titta fram och jag börjar fundera på om man ska våga ta den kortärmade skjortan ändå... Jaja ha en awesome dag för det tänker jag ha!


för 2år sedan hade jag mösspåtagning på valborg, en sjukt underbar dag hade vi! och vädret var på topp som ni ser

då firade vi med dricka och brännboll på djurgården =D


cilla och jag, underbar tjej som jag tyvärr inte har direkt kontakt med nu, synd för vi hade mycket kul och galna upptåg tillsammans =)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilken härlig bild på oss :)

Hoppas att allt är bra med dig och att du har haft en underbar valborg!

KRAM TJEJEN!

2010-05-01 @ 15:58:41
URL: http://cecbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0