vreta dag2 & lite oväntat

andra dagen avklarad. Uppe 04.45 för att vara på vreta kl 06 för mjölkning. Helt klart lärorikt och intressant att se hur det går till. Dock kan jag inte säga att jag tycker att djuren har det direkt bra, faktiskt. Eller jo, lammen =) Vi kelade massa med dom idag. Supermysiga.

4v hade även fått ett mail från en sskålpryo som inte kunde gå på badhusfesten imorgon och erbjöd sin plats till en av oss. Lottning fick avgöra detta och för engångsskull i mitt liv vann jag! Men vad säger man tur i spel, otur i kärlek och det stämmer just nu så det är ju skönt att allt är i sin ordning, annars måste man ju byta världsbild. Så imorgon bär det av till plask med alkohol. Jag ska hålla 4v:s fana högt. Kanske inte optimalt för mitt knä och min förkylning men det är så jäkla värt det!

Sov nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0